دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازی‌های آسیایی هانگژو| تاج: فرقانی به پرسپولیس قول داده ۳ بازیکن برگردند/باید دغدغه نکونام را گوش می‌دادم

بازی‌های آسیایی هانگژو| تاج: فرقانی به پرسپولیس قول داده ۳ بازیکن برگردند باید دغدغه نکونام را گوش می‌دادم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این طور که شنیده‌ام فرقانی، سرپرست تیم امید قبلاً با باشگاه پرسپولیس تفاهم داشته که این بازیکنان به ایران برگردند.
کد خبر : 870260

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج درباره پیروزی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل تایلند و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی اظهار کرد: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم عنایتی دنبال این بود که تیم سرعتی‌تر و با گل‌های بیشتر کار کند. ۲ گلی که زدیم یکی با اشتباه دروازه‌بان و یکی هم پنالتی بود؛ ممکن است در بازی‌های بعدی با این روند به مشکل بخوریم.

وی ادامه داد: ۷۰ - ۸۰ درصد بازی دست بچه‌های ما بود، اینطور هم نیست که بگوییم حتماً باید با اختلاف چند گل ببریم، اما احساس کردم عنایتی خیلی راضی نبود. امیدواریم در بازی‌های بعدی با نتایج بهتری برنده شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازگشت ۳ بازیکن پرسپولیس به ایران برای همراهی تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اینطور که شنیده‌ام فرقانی، سرپرست تیم امید قبلاً با باشگاه پرسپولیس تفاهم داشته که این بازیکنان به ایران برگردند. این صحبتی بود که درویش با مناف هاشمی و پولادگر هم انجام داده است. او اعتقاد داشت سرپرست تیم امید قول داده این اتفاق در این مقطع انجام شود.

تاج در پایان درباره نشست مشترک با جواد نکونام خاطرنشان کرد: من رئیس فدراسیون هستم و نکونام هم سرمربی استقلال است. استقلال تیم بزرگی است و برای کشور مهم است؛ همانطور که پرسپولیس و سپاهان مهم هستند. نکونام دغدغه‌هایی داشت که باید آن‌ها را گوش می‌دادم. هر تلاشی از دستم برآید برای رفع این دغدغه‌ها انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته